پنجاب میں بلدیاتی انتخاب سے قبل ہی عام انتخابات ہو جائیں گے، عمران خان


2013427155318

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ انہیں امید ہے کہ پنجاب میں بلدیاتی انتخاب سے پہلےعام انتخابات ہو جائیں گے۔

اسلام آباد میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے عمران خان نے کہا کہ تحریک انصاف نے انتخابات میں دھاندلی سے متعلق الیکشن کمیشن کو  تفصیلات فراہم کردی ہیں، تحریک انصاف نے گزشتہ عام انتخابات میں دھاندلی سے متعلق تمام ثبوت جوڈیشل کمیشن میں اپنے وکیل کو دیئے ہوئے ہیں، انہیں پتا ہے کہ کون سے شواہد کب سامنے لانے ہیں۔ ان کا کہنا تھا کہ  جوڈیشل کمیشن کے فیصلے تک انہیں قومی اسمبلی نہیں جانا تھا لیکن  یمن کی صورت حال پر پارلیمنٹ کے بلائے گئے مشترکہ اجلاس میں  جانا پڑا اوراب جوڈیشل کمیشن نے پارلیمنٹ کو جائز قرار دیا تب ہی  قومی اسمبلی جائیں گے تاہم امید ہے کہ پنجاب میں بلدیاتی انتخاب سے قبل عام انتخابات ہو جائیں گے۔

چیرمین تحریک انصاف کا کہنا تھا کہ ملک میں تحریک انصاف کی مقبولیت میں اضافہ ہورہا ہے۔ ہمیں وہاں بھی پذیرائی مل رہی ہے جہاں 2013 کے انتخابات میں نہیں ملی تھی، جس کی مثال منڈی بہاؤالدین میں قومی اسمبلی کا ضمنی انتخاب ہے۔ انہوں نے کبھی یہ نہیں کہا کہ بلدیاتی انتخابات کا انعقاد گڈے گڈی کا کھیل ہے، خیبرپختونخوا میں بلدیاتی انتخابات کرانا آسان کام نہیں تھا لیکن ہم دوبارہ  انتخابات کرانے کے لئے بھی تیارہیں۔

Advertisements

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s